Spiderwomen er to sambloggere som snuser rundt på verdensveven hver for seg, og som av og til finner noe de vil dele med hverandre, enten det er syke tanker eller syke bilder, eller av og til noe søtt. Som edderkopper flest lager vi ting av tråder, og vi spiser partnerne våre etter sex. Vi liker å vikle de som er mindre enn oss, eller dummere enn oss, inn i nett, og vi har til tider et avslappet forhold til sannhet.

søndag 6. april 2008

Jeg hadde tenkt å skrive om nesehorn...



for en eller annen gang leste jeg at det slettes ikke er elefanten som er skogens brannkonstabel - det er nesehornet. Når det værer røyk, kommer det løpende med alle sine kilo, og tramper på bålet.

Og det er flere grunner til å bli fascinert av nesehornet, det merkelige dyret som ser ut som om det ikke finnes i virkeligheten. Og som sagt, jeg hadde tenkt å skrive litt om nesehornet, men så ombestemte jeg meg, og tenker at det kan jeg gjøre en annen gang.

Jeg er glad for at jeg aldri skal grille i nærheten av et nesehorn. Egentlig er jeg glad for at jeg aldri skal gjøre noe annet i nærheten av et nesehorn, heller.

Og jeg skal i alle fall ikke gjøre noe som helst i nærheten av sånne nesehorn vi kan se på bildet - ikke om det brenner aldri så mye....

Ingen kommentarer: