Spiderwomen er to sambloggere som snuser rundt på verdensveven hver for seg, og som av og til finner noe de vil dele med hverandre, enten det er syke tanker eller syke bilder, eller av og til noe søtt. Som edderkopper flest lager vi ting av tråder, og vi spiser partnerne våre etter sex. Vi liker å vikle de som er mindre enn oss, eller dummere enn oss, inn i nett, og vi har til tider et avslappet forhold til sannhet.

onsdag 9. april 2008

Derfor spiser vi opp mennene våre etter sex


Overskriften ”En av disse er lett på tråden” fanget min interesse. Jeg forstod jo hva den henviste til, men jeg har i grunnen aldri forstått hva trådstramming har å gjøre med villighet til sex – hvis man da ikke driver med bondage (noe onde tunger sikkert vil hevde at Spiderwomen gjør).

Da sammenhengen mellom trådstramming og villighet til sex ikke ble videre utbrodert ble jeg litt skuffet, men jeg synes funnene knyttet til kvinners partnervalg og menstruasjonssyklus var ganske oppklarende. Samme kvinne velger nemlig ulikt utseende menn avhengig av hvor i syklusen hun er: når hun ikke har eggløsning velger hun grovt sett mannen med topp topp, mens når hun har eggløsning velger hun mannen med topp kropp, men ikke topp topp… Er det rart vi Spiderwomen spiser opp mennene våre etter sex – vi velger jo menn kun rundt eggløsning

4 kommentarer:

Edder Kopp sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Edder Kopp sa...

Og kvinner med eggløsning er ukritisk sultne. Men Orb, jeg synes nok andre ting enn ansiktet er viktig når man skal finne en mann å ha sex med. Ereksjonen, for eksempel. Men så er jo jeg sikkert fryktelig gammeldags.

Orb Weaver sa...

ja, du er unektelig litt gammeldags fordi det finnes så mye fint i silikon - men det er ikke særlig mettende...

Orb Weaver sa...

det må tilføyes at det med silikon heller ikke bidrar til artens forøkelse...så det er vel greit å være litt gammeldags.