Spiderwomen er to sambloggere som snuser rundt på verdensveven hver for seg, og som av og til finner noe de vil dele med hverandre, enten det er syke tanker eller syke bilder, eller av og til noe søtt. Som edderkopper flest lager vi ting av tråder, og vi spiser partnerne våre etter sex. Vi liker å vikle de som er mindre enn oss, eller dummere enn oss, inn i nett, og vi har til tider et avslappet forhold til sannhet.

fredag 11. april 2008

Menn jeg aldri har spist

Min kollega Edder tar seg av en del av de nederste trinnene i Maslows behovshierarki, mens jeg tar for meg en annen del og starter serien: Menn jeg aldri har spist. På en måte er det en unødvendig serie, siden "Menn jeg har spist" er døde eller kastrert og "Menn jeg aldri har spist" er levende. På tross av dette ønsker jeg å lage denne serien da det svirrer mange usanne rykter om meg og mine menn.

Jeg forstår Farmen Ann Kristins oppgitthet over å bli koblet med Farmen Geir Ove. Selv er jeg blitt koblet med forskjellige menn og når jeg har benektet at det har vært noe så er det som om jeg egentlig bare har befestet mistanken om at det er noe. Her er et knippe menn jeg er blitt koblet med:






Ingen kommentarer: